Saturday, February 4, 2012

bercuti lagi saya

assalamualaikum. ya ya ya, sila tunjukkan reaksi terkejut anda pabila lihat saya update blog. ampun blog, dah hampir 2 bulan beta tinggalkan tuan hamba. so recently, i have a winter break. yakni sekarang tengah winter dan ada break. so bercutilah kalian. cuti yg maksudnya saya ada MASA BANYAK GILAAA! untuk online, untuk tidur dan untuk tak baca buku. so yeah memang tak cool sebab dah lama tak berucap di khalayak ramai, gua jadi kaku doh!

also itu hari saya dah horay-horay sebab just finish mid term exam. omg minggu exam sangat tension dan saya ponteng kelas selama seminggu just to finish my study huehuehue. okay macamni muka orang hooray.

see bagi kami, bergambar menunjukkan gigi membawa maksud kebahagiaan dan kebebasan haha

dan disebabkan terlalu banyak masa di rumah dan sumpahnya bosan okay bosan. rumah aku pun semestinya sunyi sampai aku rasa boleh dah nak shooting horror movie. hoo jangan jangan. one of my housemate go to italy, and panjat eifel tower. sincerely, me so envy to you. and should be this 6th i'm going to gunung sinai. aku rasa bertuah gila dapat ke tempat tu, sebab kat situlah tempat di mana Nabi Musa terima wahyu taurat dari Allah SWT, makam Nabi Harun, dan pancutan 12 mata air dari batu iaitu mukjizat Nabi Musa.

so yeah thats all, soon after aku dah balik situ i will upload more picture. aceh aa kenapa dgn ayat ayat aku ni? oh damn! i forgot, after balik dari trip tu besoknya terus start kelas. kelas? aku belajar apa? okay itu melampau. haha kdah lah, bye

p/s: lain hari aku akan update dgn lebih matang haha