Thursday, November 10, 2011

salam eiduladha

Assalamualaikum, raya dah seminggu tapi aku baru nak mengupdate blog. malas laa wey malas. nak study pun malas sesangat. rumah aku sejak ada wifi, facebook semakin menggodai jiwa aku supaya tak study. oh no oh no mak, mai ambik laptop kakak balik malaysia mak! ok dah. so nak cerita pasal raya aku. hm hm hm, banyaknya hmm menandakan idontknow.okay blur kejap. first time beraya tanpa family kat sini takda lah terasa sangat. cool je aku, orang g semayang raya aku still tetidor bawah selimut. okay itu ayat bajet nak mampus. actually aku rasa menyesal jugak tak pegi semayang raya haritu. sebab housemate aku yana, yeah she's the only one dalam rumah aku nih yg pegi semayang raya. yang lagi sorang, intan #aku rasa hang tengah dok baca ni kan, perasan kejap. beraya kat cairo, untunglaaaa. imagine betapa satu kepalanya ahli-ahli rumah aku kan kan haha. semayang raya kat masjid memang ada feel raya sayu-sayu sikit sebabnya satu masjid tu fully malaysian. biasanya, orang arab akan semayang dulu then after diorang blah blah kosong kan baru malaysian akan semayang dengan khusyuknya. takbir sobsob :') waaaa gua dah takda feel kesayuan lah sebab raya dah lama lepas.

then pagi tuu, ha ni yang best nih. masuk ja semua open house senior senior. serius, perut aku dah lama mengidam makanan malaysia, rendang, kuah kacang, ketupat, lontong hm soto. ya Allah! ini dah macam over sangat nih. lepas tu malam, ada majlis eidul adha. hm majlis tu bosan okay bosan sesangat. tapi makanan dia sedap lah.


with farah dan elis yang cung belaka sokmo!

ni dua orang housemates aku yg comei nak mati, aina dan yana

tu muka tahan lapar. ceteka berapa harga jubah aku? hihihi

gambar yg tangkap malam tu takdalah banyak sangat so yg aku upload dalam blog pun taklah banyak sangat jugak. okay tak paham sudah. heish, apa pasal tetiba blogger ni gelong. okay lah, doakan saya rajin belajar ya, Aminnn!