Monday, February 13, 2012

same same but different

somehow saya rasa berat tangan gila nak tekan button colour biru iaitu yg bertulis new post atasnya. Ya Allah malasnya saya nak update blog, hanya tuhan je yg tahu. tapi tapi tapi, saya nak jugak updated, sebab ianya akan menghantui mimpi-mimpi indah saya kalau kerja ni tertangguh. doh its im-por-tant k.

so itu hari, saya yang gagah ni pergi mendaki gunung. saya sangat bajet gagah sebab saya rasa dan pura-pura yakin bahwa saya mampu menawan gunung itu. tetapi rupanya saya betul-betul gagah pabila saya memang betul-betul berjaya menawannya. mungkin tuhan anugerahkan saya dua nyawa mungkin? seriously, that was the tirednessss, tiredest, die-estttt feeling evah. and saya berikrar tidak akan mendaki gunung tursina itu lagi. oh ya, nama gunung tu tursina. Gunung yg pernah didaki oleh Nabi Musa. tempat yg sangat mustajab untuk berdoa. subhanaAllah.

okay spot me, anda hebat haha. waktu tu masyaallah tolonglah paham, aku memang takda mood langsung nak bergambar. i dont care at all bout my appearance. what all i care is about to save my life. sejuk waktu tu aku rasa dah macam momen leanardo dekaprio mati beku dalam laut dalam movie titanic tu. suhu waktu tu aku kira tak sampai negatif pun tapi melampau lampau sejuk kot. ee geram!
di puncak gunung, waiting for sunrise

then, saya ke Dahab pulak. which tempat tu ada pantai yg sangat cantik k. nama dia lubang biru eceh. fofularnya Blue Hole. buat apa nak duduk atas gunung lama-lama kan. its really not cool man.

alahai blogspot saya buat hal, jadi saya malas nak berucap bak menteri. ini fakta bukan auta bukan alasan. saya dah terbanyak kali delete my writing because it keeps be auto-underline. colour biru pulak tu underline dia, lepastu pakej sekali dengan bold -..- saya taknak meluahkan kata-kata kesat kat sini. kotor bhai! jadi oleh itu, saya upload gambar banyak2 lepastu kata bye.

saya dah lupa keliling pabila saya jumpa pantai

di pintu gerbang Ras Muhammad

saya rasa tuan kedai ni anggap nama kedai dia sangat cool

rambang mata tengok beg, tapi rasa macam nak bakar kedai ni sebab semuanya mahal2


seafood, i dont like it

ada efek horror tak? alaaa bagilah adaa

saya dah boleh kata bye kan sekarang, totally menyampah dengan ketidakwarasan blogspot. till then :-*

p/s : kalau korang perasan tajuk entry ini ialah nama kedai saya rasa tuan kedai tu anggap nama kedai dia cukup cool. haha