Friday, October 28, 2011

saya pergi terusan suez, weewit

haha assalamualaikum. anneyohaseyo, semalam saya jumpa orang korea yg tahu cakap arab woo woo! like seriously entry ni saya start dari semalam lagi. then setelah berjaya mengupload gambar gambaq tetiba internet buat hal. kbengang gilaa. kali ni aku masuk buku sejarah pmr hihi. takda lah aku pegi berlayar kat terusan suez tu. agak agak lah kan nak tipu pun. semalam or imbariah, cewah cakap arab tuuuuu. kpoyo! aku pegi Port Said in egypt utk beli wintarr coat sebab winter dah nak masuk. port said tu salah satu pelabuhan dalam laluan terusan suez. aku pegi naik feri okay naik feri bukan yatch okay bukan haha. then tetiba dalam on the way tu tetiba hujan weh. weh wehh itu hujan weh. air turun dari langit weh. jakun gilaa aku tengok hujan sebabnya dekat mesiaq nih hujan turun setahun sekali jerrrrr :0 then bila hujan tu means dah nak masuk winter :D
now lets the pixcha talks, gua penat okay. sebab kat sini tak hujan gua dahaga. apa masalah aku nak minum air hujan tetiba nih =='


ini salah satu daerah dalam Port Said. nama dia Port Fuad. semua ada port port k



eh ni pakwe arab saya yg terbaru dan tercomels kuikui





ni pelabuhan dia. erk itu minah arab dua orang. cun kan? ok tak!




ni kat tepi jalan tepi masjid. masjid dia cantik kot! nampak tak air kat tepi tu sebab hujan la. bila skali hujan terus banjir





tu masjid dekat Port Fuad. subhanallah cantik. nama dia ehem ehem saya tak tahu hee heee

and ini. nak letak jugak even buruk pun. winter coat saya. excited gedik nak show off winter coat saya yg pertama sepanjang hidup 18 tahun :') ini muka baru bangun tidor lepas turn bas pukul 11 malam. sengal doo!

entry kalini sangatsangat pendek sebab aku dah lama tak update blog and taktahu menahu langsung tak tahu nak tulis apa dah. okaybai. thanks for reading this short entry :*