Saturday, October 15, 2011

ahlan wasahlan

Assalamualaikum. so i'm now currently at home sedang lepak'ing' depan laptop. nikmatnya boleh beronline. harini aku agak dah masuk 3minggu aku bertapak kat bumi ambiya mesir nih. alhamdullilah setakat ni semua okeh! housemates aku semua double okay. sayang ah korang. aku siap boleh ajar korang cakap kedah lagi kan. entry kali ni mcm malas nak taip panjang-panjang ah so just view by the picture je okay.

ni namanya roman theatre zaman firaun dulu. erk, kalau tak silap aku lah hehe.

and ini housemate-housemates aku.

ni dekat giza piramid. alaaa bongkah-bongkah segitiga tuu.

naik unta dgn kawan comel aku, farah

okay tu je kot dulu setakat nih. salam rindu buat kawan-kawan kat malaysia. OMG rinduuuu gilaaaaa kat hampa. oh lupa besok dah start kuliah. so wish me luck in my study. mumtaz insyaAllah! okay okay kdah adiousaa =)