Monday, February 20, 2012

down down down

aku baru perasan rupa-rupanya ini ialah post saya yg ke 7. i know tak wow langsung kan :O sebab saya dah delete entry-entry saya yg lama. dan saya saya rasa entry ni pun saya akan delete tak lama lagi sebabnya lepas korang baca nanti korang akan tahu hahahaha

so actually hm macamni, entry ni sebab aku nak mengadu. actually tadi kan kan. berlaku perebutan kasih sayang dengan intan, housemate me lah. kami berebut kasih sayang bathtub yg kami tak pernah guna pun and kami nak pindah dah, ehh! ok ok, sory ganggu. lepastu, dalam perang perebutan kasih sayang kami tu, saya telah berlaku kasar dengan merenggut bajunya. entah kenapa waktu tu saya terasa seolah olah saya segagah seorang lelaki shit yg ingin merogol mangsanya dengan merenggut baju perempuan itu dengan kuasa jantannya. jadi, tanpa disengajakan, saya terkeluarkan kuasa jantan saya yg selama ni saya tak pernah sedar pun ada dan tiba-tiba... oh no! ni part touching k. saya telah mengoyakkan baju intan.hmm tapi saya takda pun niat nak merogolnya. eee apa aku ni geli lah bodoh! k sambung!! marah pulak. alah perenggan ni panjang sangat. turun bawah.

lepastu lepastu bertambah malang lagi baju tu baju kesayangan intan. mak dia yg jahitkan. and baju tu comel gila. aku selalu nak pinjam baju tu tapi always lupa nak mintak. and of course lah intan sedih bengang perasaan berbaur baur bercampur aduk, mixed together dan aku sangat memahami perasaan sebegitu. waktu tu aku rasa Ya Allah seandainya aku diberi kuasa magic. aku aku aku, hmmmmmm aku nak bekukan masa so that time aku terkeluarkan tenaga jantanku itu mampu distop dan dan aku aaah korang boleh bayangkan ke tak ni? banyakkan tengok cerita horror macamtu k.

lepastu kepastu, roomate aku aka mama kitaorang dalam rumah ni baikkkkkkkk sangat, dia tolong saya pujukkan intan dan jahitkan baju tu. koyak dia besar lu langsi lu mati kau ada? arghhhhh saya takut sangat waktu tu, sebab saya terbayangkan padangan beracun yg intan hadiahkan pada saya hmmm, k tipu jer. tapi betul memang saya takut. lepastu ilyana tolong jahitkan. kesian dia, disebabkan keganasan saya dia yg terpaksa dibuli jahit hahahaha. baik kan dia? baik gilaaaaaaaa! terharu sobs sobs =')

lepastu lepastu intan dah tak marah dah sekarang, even still ada parut lagi kat baju tu dan saya tahu parut tu pun still ada di hati intan. lukanya masih berdarah. haktuuuuuih ayat aku!

CONCLUSIONNYAAAA! SAYA RASA BERSALAH SANGATTTTTTTT! SORRY MAMA INTAN! MINTAK MAAF :'(


ni ni intan bersama bajunya yg koyak tu :'( SORRY


seriously i cant stop sayin sorry because this is the most guilty feeling everrrrrrrrrrr. tapi kita dah kawan balik kan intan kan. maafkan saya. friend forever? hahaha byeee


p/s : aku sebenarnya geli nak cakap macamni...lepastu lepastu. macam eeeeeee nya!

pp/s:entry entah pehape tah ni. geli aku baca balik. sorry kalau terbuat korang muntah